Dags att starta upp bloggen igen?!

Nu var det en evighet sen jag bloggade och det är nog dags att ta tag i det nu igen tror jag :) Det har hänt en hel del sen sist men den allra största saken måste vara att jag gått och gift mig!! :) (Kommer en bildbomb på det senare)

Därför bjuder jag på en bild på min snygga fru ;)

Får lite se men jag tror att bloggen kommer innehålla en hel del fotograferande framöver eftersom jag investerat i en del nya objektiv osv :)

anna » 2010-09-14 | 21:16:30
URL: http://addspirit.blogg.se/

haha ja bättre sent än aldrig antar jag ;) mkt fotograferande lät som en bra idé!



oscar linnros är helt fantastisk och säkert sveriges snyggaste man utan konkurrens, typ. herregud vad jag är svag för han haha. fotade en del när jag såg han här i gbg också men lägg väldigt gärna upp bilder!

anna » 2010-09-14 | 21:36:34
URL: http://addspirit.blogg.se/

haha jo om man ska göra precis som man vill med fotograferandet så kostar det en hel del. jag har spanat på vidvinkelobjektiv nu men det kostar ju satan :P



jo det måste vara nåt sånt, men det ser ju riktigt läskigt ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback