Summering Valborg

Gårdagen var fullspäckad, det började med att jag och tjejen hoppade in i bilen och körde till Sjöbo för att inhandla lite loppmedel till katterna eftersom vi hittat två loppor i vår säng :P Efter det hamnade vi på netto för framförallt inhandla lite godsaker till söndag då Petra ska ha kalas, det blev även en ny möbel till köket (som ni kan se på bilden nedan) :) Bilturen fortsatte sedan först till en plantskola där vi köpte en vinbärsbuske och lite fröer så vi kan odla lite chili. :)

På väg därifrån upptäckte Petra att hon fått ett röstmeddelande från Guldsmedsaffären där vi beställt hennes vigselring, så det var bara att styra skutan mot Lund. Väl i Lund var det fullt ös överallt eftersom det var studenter som festade järnet, höjdpunkten bland alla vi såg måste varit 4 killar som körde runt med en jättestor vagn där de hade 4 högtalare som spelade på högsta volym, dock mindre uppskattat av "tanterna" som handlade inne i guldsmeds affären :) hehe

När Petra hade provat ut vilket mått ringen skulle justeras till bar det av till Nova där vi käkade på mc donalds och
köpte såjord, kompostgaller och vattenkanna. På vägen hem han vi även in om Netto i Lund eftersom vi kom på att vi glömt handla choklad och smör till kvällens matlagning.

För att inte det här inlägget ska fortsätta i all oändlighet så kan resten av kvällen summeras med god mat och dryck med min pudding :)




Petra ♥ » 2010-05-01 | 10:33:22
URL: http://petras.blogg.se/

Den där krydd hyllan blev verkligen skit bra i köket! :) Tack för en trevlig valborg! :D

anna » 2010-05-01 | 15:03:08
URL: http://addspirit.blogg.se/

lät som du hade en fin valborg :)



sv: jag betalar 299 kr för mitt abonnemang, då får jag fri surf och fria sms men mina samtal tillkommer. betalade ingenting när jag fick telefonen :)

Lajna » 2010-05-01 | 20:04:38
URL: http://lajna.se

Hihi, chili! :D Min blommar! :)



Själv så flydde jag lund och alla studenter vid valborgsfirandet. Det såg läskigt ut när folk kom rullande med soffor på hjul och satt och drack i dem när de rullade "/



Å på bilderna ser jag ju att jag får ta och pallra mig ut till Petra med filmer så att jag kan snika till mig lite mat ;)



Trevlig valborg!

Ingrid ♥ » 2010-05-01 | 20:51:24
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Rena inrednings grejen ..... super snygg.

Klippet

Kram Ingrid

sophie » 2010-05-03 | 09:11:29
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Tjusigt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback